Knock, knock!

Jag är förvisso känd för att vara lite godtrogen. Men jag tycker ändå att om man vaknar mitt i natten av ett ljud så kanske man bara ändå slår en hastig flukt åt sidan för att kolla om ens flickvän ligger bredvid en. Eller så är det kanske gängse förfarande att snöra på sina benproteser, ladda sitt vapen och skjuta tre skott genom badrumsdörren. Varför dubbelkolla liksom? Inbrottstjuvar och yrkesmördare är ju kända för att låsa in sig i badrum hemma hos folk. Klart det var en sån. Liksom, vad är oddsen för att det skulle vara flickvännen som plötsligt blev kissnödig mitt i natten? Klart grabben talar sanning! Själv tänker jag aldrig mer kissa mitt i natten. Maken har vapen OCH sparar tid på att snöra på sig benproteser, för såna använder han inte. Jag hade nog inte ens hunnit kissa klart innan jag blev mos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!