Bitter much?

Om någon fortfarande räknar så har jag idag årets hundraåttonde sjukdag från jobbet. Lönekuverten blir tunnare och tunnare och jag blir tydligen klenare och klenare för varje sjukepisod. Om jag överhuvudtaget hinner bli frisk mellan dem. Minns knappt när jag var frisk senast. Men jag är inte bitter. Nej nej. Speciellt inte nu, för nu börjar all bra eftermiddags-tv. Jag tycker det är ok att ligga i sängen som ett kolli och se på tv hela dagarna medan maken tar hand om vår matvägrande och påklädningsvägrande dotter. Men inte bitter. Alls inte. Blir säkert frisk vilken månad som helst.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Krya darling!

2013-04-05 @ 17:05:21
URL: http://paminsidadammen.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!