En sensationell bild! Eller... alltså... en bild på ett akvarium och en kontorsstol...

En bild säger mer än tusen ord. Jag ger er... (massiv trumvirvel!):
AKVARIEMANNEN!! (...s lägenhet. För jag tror att det kanske eventuellt inte är ok att ta foto på hans uppspända, nakna buk från andra sidan gatan). För orientering: Till vänster ser ni det enorma upplysta akvariet. Det syns relativt tydligt i bild. Inspector Gadget-stolen står till höger om akvariet. Visst är den fullkomligt bitching?! I fönstret till höger brukar man alltsom oftast skåda akvariemannens nakna överkropp när han sitter och röker. Det här med att gå mot kallare tider är ju inte bara negativt. Och ja, det är ok att be mig söka olika former av terapi. Jag SKA sluta titta ut genom fönstret. Jag lovar. Snart.

Kommentarer
Postat av: Kikki

ASG!

2012-09-22 @ 08:58:53
URL: http://www.theantigonish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!