En kväll utan transfetter

Nä. Typiskt antiklimax. Efter en dag på jobbet är jag nu gräsänka eftersom maken jobbar sent. Jag hade planer på en kväll full av vin, chips och film. Vinet har jag. Men chips har jag inte. Och lillfisen sover. Jag tänker inte gå och handla chips och lämna henne ensam. Jag är så chipsdesperat att jag till och med slängde ut en ultrapatetisk statusuppdatering på facebook om att jag har pengar och vill ha chips. Levererade hit. Det var ingen som var pigg på det vad det verkade. Jag skulle kunna be grannen Ulla att sitta här medan jag går och handlar chips, men hon pratar så mycket att Coop skulle hinna stänga innan jag hann ner, så det har uteslutits som alternativ.
 
Och så filmen då. En prins i New York. Seriöst. Den var rolig 1990. Och det var bara för att jag var tio år gammal år 1990. Nåväl. Jag har iallafall vin.

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Men så snällt du skrev till mig för två dagar sedan. Jag hamnar i sånna där bloggsvackor ibland. Då vågar jag inte ens ge mig online för att läsa kommentarer för att jag känner mig så less på mitt eget blogg-jag. Hur gör man när blogg-förmågan tryter? Eller din blogg-förmåga kanske aldrig tryter... Övermänniska där...

I göteborg finns föresten en hemkörning med godis och chips. På riktigt.

Svar: Bloggsvackor hamnar jag ofta i. Gärna när jag själv tycker att jag skriver ofta och har många som läser men inte en enda jefvel kommenterar. Då blir jag tjurig och känner inte för att blogga mer. Och så tror jag jämt att jag måste vara superduperfyndig, vilket du alltid lyckas med, och det är därför jag är inne och ser om du har skrivit något typ varje dag. Jag är ingen stalker, jag lovar! Öhöhöhöh (det där sista var ett läskigt stalkerljud. Du vet, så som stalkrar (??) låter). P.S Tror du de kör med chips ända till Malmö?
Johanna

2012-09-15 @ 21:32:32
URL: http://frikadellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!