Big knob head with no knob. Och vem bryr sig egentligen om vädret på kalfjället?

Efter att ha sett på nyheter i 55 minuter kan man konstatera att det kommer att blåsa på kalfjället, att hockeyspelarna i ett lag som kan eller inte kan ha hetat Krif (jag slutar alltid att lyssna litegrann när folk börjar prata om sport) nyligen har flyttat in i ett hus tillsammans och att ratten i vissa bilar som kan eller inte kan ha varit av märket Nissan (jag slutar alltid lyssna litegrann när folk börjar prata om bilar) ibland helt sonika trillar av. Man kan också konstatera att något knob head i bästa Lars Vilks-anda har spelat in en kränkande Mohammedfilm som i sin tur har orsakat ett helt gäng andra idioters kompletta skogstokighet. Själv måste jag troligtvis också krönas till skogstokig eftersom jag för andra dagen i rad har sprungit en fem kilometer lång runda och nu är så ledbruten att jag måste säga "ajaj!" och sätta ena handen i korsryggen varje gång jag reser mig från soffan.
 
Under dagen har jag varit mycket genuskorrekt genom att köpa en traktor till min dotter. Jag köpte också en vitrosa body med sköldpaddor (grodor?) till henne, men om man kisar ser sköldpaddorna (grodorna?) ut som bilar, så det är också ok. Dottern har tappat bort en mössa och en liten gås som hon kom hem med från lekplatsen igår. Mössan återupphittades av vän innan vi själva ens märkt att den var borta och gåsen, tja, lätt fånget lätt förgånget antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!