Plötsligt händer det!

Det är inget viktigt. Jag ville bara meddela att igår hade Akvariemannen (han som bor mittemot som har ett tio kubikmeter stort akvarium och en vit skinnfåtölj i Inspector Gadget-stil, ni vet) på sig en tröja. Fattar ni? En tröja! Det har typ aldrig hänt innan! Det var riktigt, riktigt skönt att slippa se hans vårtsvinsbuk när jag tittade ut genom fönstret. Och jag svär, jag liksom riktigt kände hur värdet på vår lägenhet steg med minst 75 000 spänn. De säger att det plötsligt händer, och det gör det förbaske mig också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho!

2012-09-17 @ 19:07:44
URL: http://www.theantigonish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!