Åka buss

Eftersom min cykel är sjuk och är hos doktorn tills imorgon har jag nu det högst tvivelaktiga nöjet att få åka buss till jobbet. Jag går inte ihop med buss till jobbet. Jag får nätt och jämnt ihop det med EN tid att passa på morgonen, nevermind två. Det hela har att göra med ett tidshål som finns i vårt badrum. När man går in är allt bra, men när man kommer ut har tiden gått dubbelt så fort där utanför, vilket är anledningen till att jag alltid har något vilt i blicken på vägen till jobbet, alltid legendariskt sen. Nåväl, so far so good. Idag har jag lyckats hinna med 06.14-bussen (insert gasp here), enbart driven av det kaffe som väntar mig på avdelningen när jag kommer fram. Jag önskar er en trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Aj knåv! Vad är det med badrumstidsbubblan egenligen?

2012-09-25 @ 08:02:27
URL: http://www.theantigonish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!