Det är appens fel

Bloggen har pausat lite. Dels för att jag har jobbat, dels för att jag har skrivit som en tok på min hemtenta och dels för att en vän introducerade mig till appen "Ruzzle". Ganska mycket på grund av det sistnämnda, om jag ska vara ärlig. Jag är lite av en beroendepersonlighet som helst inte ska introduceras till spel och annat, för jag kan liksom inte riktigt säga stopp. Nu har jag mig själv under uppmärksamhet och får bara spela med ett antal utvalda och inte ragga upp nya motspelare hela tiden. Det går bra. Ganska bra. Ibland. Typ idag iallafall.
 
Det stora immunförsvaret verkar antingen ha dött och begravits eller ha vandrat över till lillfisen (inte mig emot för all del). Jag har nu varit mer eller mindre snörvlig, halsond och/eller huvudvärkig de senaste två veckorna. Jag känner mig klen, eländig och gnällig samt redo att lägga mig i en av patientsängarna på jobbet för god omvårdnad av kollegorna. Jag verkar också ha drabbats av en typ av förträngningsmekanism gällande den hemtenta som ska vara inlämnad senast imorgon. Det jag har kvar att skriva glömmer jag bekvämt bort (läs förtränger väldigt effektivt) mellan varven, och varje gång jag kommer ihåg det slår det mig så kraftigt att jag flämtar till (*flämt!* "Hemtentan, för fan också!!" Ungefär). Så det är troligtvis bäst att jag skriver klart diskussionen nu. Troligtvis. Om jag inte hinner glömma bort det igen. Trevlig helg på er, alla hemtentalösa! Och till er hemtentafulla också för all del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!