En hemlighet

Maken jobbar. Fisen och jag äter gröt och dricker kaffe. Imorgon ska jag jobba ett extrapass för en av alla de kollegor som likt de tio negerpojkarna insjuknar i samma smitta. Pengarna ska gå till den magnifika överraskning (nåja. Magnifik var väl att ta i kanske) som jag planerar till makens ära och som jag än så länge lyckats hålla hemlig. Jag är urusel på att hålla saker och ting hemliga, men har nu lyckats i ca tre veckor. Så nu ska jag inte säga mer om det. Förvåna er inte om jag snart blurtar ut alla detaljer här på bloggen iallafall. Hopplöst. Kanske bäst att själv försöka att inte tänka på det

Kommentarer
Postat av: Big Sis

Berätta, berätta!;-)

2012-10-08 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!