Törnrosa

Efter ännu en natt med ständiga uppvak börjar jag känna mig rätt avundsjuk på den där Törnrosa alltså. Tänk att få sova i hundra år. Jag ser liksom inte problemet i det. Förutom eventuella trycksår, men man vänder väl på sig då och då. Och tänk bara vad smal man skulle vara sedan efter hundra år när man vaknade. Jag ser bara fördelar.

Idag har vi något så ovanligt som inget planerat. Ja, alltså, bortsett från att jag har en uppgift som ska vara inlämnad senast imorgon som är ganska långt ifrån färdigskriven, men det visar sig vara en utmaning att få den sammanhängande koncentration som krävs för att svara på de sista fyra frågorna samt skriva en intressant diskussion som sammanfattning, så det får nog skjutas upp till morgondagen då maken är ledig och på barnpassningsdetaljen.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

måste diskussionen vara intressant också ? Vilka krav de har. Själv sitter jag här och funderar på att börja skriva, måste bara komma på vad jag ska skriva :) Hoppas ni får sova lite middag iaf ;)

2012-05-30 @ 09:47:29
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!