Ständigt dessa stammar

Idag har vi lägenheten full av stambytare och alla våra grejer utspridda på golvet igen. Detta efter ännu en natt av febervak. Själv försöker jag vara sådär naturlig som man alltid försöker vara när ens hem har besök av tre killar som springer ut och in, tömmer ut ens privata grejer på golvet och borrar hål med jätteborrar i ens väggar. Alltså inte ett enda dugg naturlig. Snarare sitter jag och funderar över vart jag kan fly och hur jag snabbast kan fly dit. Med en 39.5-gradersbebis i släptåg. Positivt är att hantverkarna verkar vara grade A underhållning för lillfisen. Hon sitter på golvet och tittar på dem och vinkar, vilket ger mig all tid i världen att skriva det här blogginlägget. Alla moln har en silverkant antar jag.

Djur vi minns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!