En bättre dag

Idag har föräldraledigheten behandlat mig långt bättre, kära vänner. Jag antar att jag igår behövde liksom slängas i på den djupa änden för att inse situationens seriositet. Eller nåt. Idag har lillfisen varit alldeles charmerande trevlig nästan hela dagen. Hon har till och med ätit utan att gråta! Inte mycket mat, men ändå tycker jag att mat utan gråt räknas som en ganska stor succé. Nu sover hon som en liten prinsessa efter en tiominutersnattning och den hulda modern har hällt upp ett litet glas vin till sig själv, ety imorgon är maken ledig och har lovat att gå upp med lillfisen när hon slår upp sina himmelsblå. Höga berg och djupa dalar, den där föräldraledigheten.


Kommentarer
Postat av: frikadellen

I feel ya om gråten! Jag tillbringade hela matningen igenom med att sjunga "nyss så träffa jag en krokodil" hon vill ha musica med käket den där ongen jag har.

2012-05-02 @ 22:41:39
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!