The upplösning


Jäpps, helt klart en mycket stressig förmiddag! Iallafall var den det innan jag ringde den där misstänkt mycket, mycket arga kvinnan som fått sin cykel shanghaiad av mig igårkväll. Hon förklarade att hon mycket riktigt varit heligt förbannad, men detta hade lyckligtvis lagt sig över natten. Hon ville inte ha någon reseersättning och ville inte höra talas om någon flaska vin. Fast det får nog bli en flaska vin iallafall, tror jag. Hon var vanvettigt förstående och till och med tacksam för att jag vågade ringa henne. Telefonsamtalet förestods av en hel del gulp kan jag meddela.

Alltså, slutet gott allting gott. Och i fortsättningen ska jag alltid komma i tid till jobbet och aldrig vara stressad. Ehrmm. Alltså, jag kan ju försöka iallafall. Eller åtminstone försöka att låsa fast rätt cykel i cykelstället.

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Åhohohoho! Vad rolig du är! Men ge henne inte vin! Ge henne ett sånt där siliconsadelskydd som man inte får ont i skjärten av eller liknande cykelrelaterat!

2012-03-23 @ 21:38:11
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!