Ni kan hitta mig under något gammalt

Vad har man för en slags diagnos när man inte bara sitter och tittar på Smartare än en femteklassare, utan dessutom skrattar... nej, förresten, inte skrattar, skrockar, när han den där klämkäcke göteborgaren (jag vill säga Lasse Kronér) efter att ha rullat in ett skelett säger att han vill presentera en engelsk herre som heter "Ben Rangel"?
Vad betyder det här egentligen? Är det dags att sätta upp sig i kö till seniorboende? Jag hade liksom ingen aning om att det skulle komma så plötsligt. Kom det med föräldraskapet? Jag menar, Så ska det låta, Gäster med gester? Man skäms, I tell you, man skäms!


Kommentarer
Postat av: frikadellen

Åh men Lasse! Let's spä på myten om ORDVITSANDE Göteborgare! Jag känner mig alltid så pressad när jag åker till andra platser i Sverige, känns som folk ALLTID förväntas vitsa. Sån press liksom!

2012-03-25 @ 22:55:42
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!