Mörrn mörrn!

Hon förstod mig! Min dotter förstod att vi hade ett avtal! Snällt och lite som ett ljus låg hon och sov tyst och stilla hela natten ända fram till klockan sju imorse. Detta är verkligen något jag kan vänja mig vid. Tyvärr vaknade jag av oklar anledning till ett par gånger under natten ändå, men det kan knappast dottern klandras för.
Maken kom insmygande någon gång efter tre och ligger nu och sover sött. Jag och dottern har matat katten, gjort välling, bryggt kaffe och nu tittar vi på Nyhetsmorgon.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Plötsligt händer det!

2012-03-04 @ 09:03:25
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!