Inga skor


Här är min stilige make i frack på väg till sin invigning och välkomnande in i det allra heligaste. Han har lovat att inte gå med på att äta några skor eller dricka någon konstig sponk, så jag hoppas att det går vägen.

Tack och lov kom Jenny med pizza en kort stund efter att maken gått. Ni vet ju att jag får dåligt med föda i mig så fort maken lämnar hemmet. Efter pizza och vin och en vag känsla och förhoppning om att det värsta av lillfisens öroninflammation är överstånden tänker jag nu lägga mig i sängen med en god bok och hoppas på en natt fylld av sömn.

(Om ni är förundrade över mitt numera konstiga användande av "T" så kan jag meddela att den tangenten har börjat jävlas med mig på ett udda sätt. Oftast blir det ett t för lite, men ibland även ett för mycket. Jag har aldrig haft det problemet innan, så jag utgår ifrån att det har med tangenten att göra. Ni vet hur genant jag tycker det är med stavfel, så jag kände mig tvungen att förklara mig. Korrekturläsning tar de flesta, men inte alla tydligen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!