Ibiza?


Efter en dag i solen med familjen och svägerskan har maken gått iväg på herrmiddag. Jag har ringt ett samtal jag dragit mig för de senaste veckorna och efter det dragit en lättnadens suck, lekt med lillfisen på golvet och till och med lyckats få henne att somna (efter endast en halvtimmes rajraj).

Nu är ovanstående mitt lördagsnöje. Chips, vin, senaste numret av Mama och lite Melodifestivalskval i bakgrunden. Nattberedskapen samt morgontimmans tidiga uppgång med lillfisen ligger denna natt på mitt ansvar eftersom maken har sin välförtjänta herrkväll och därefter lite allmän rekreation. Vi hade tidigare ikväll ett långt samtal om hur hon ska sova i ett svep till klockan åtta imorgon bitti, men jag är inte helt säker på att hon lovade mig att det skulle bli så. Låt oss hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Tummar hållna!

2012-03-03 @ 21:01:30
URL: http://www.theantigonish.wordpress.com
Postat av: Yasmine

Skål!

2012-03-03 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!