Ett foto

Härom helgen var min kära gamla före detta gymnasiekompis här och umgicks med mig och lillfisen. Hon råkar vara en riktigt bra fotograf. Eller, hon råkar inte vara det, utan hon har gått en utbildning och är väldigt duktig på att fotografera. Således en väldigt stor glädje för mig att få ett antal fina bilder på mig och lillfisen samtidigt som jag fick tillfälle att umgås med en gammal god vän som jag inte träffat på massor med år.
Nåväl, såhär när orden tryter efter en natt av lite sömn och mycket sjukvak lämnar jag er med de orden och den här fina bilden som Sara tagit av oss.


Kommentarer
Postat av: frikadellen

Yo! Tre bedårande saker har hänt!



1) Ungen kan sitta = leka självständigt. EN liten stund iaf.

2) Amningsstopp! Dagtid iaf!

3) Ungen somnar mellan 19-20 på kvällarna.



Och plötsligt har jag tid (och lust) att både läsa och skriva bloggar. Hazaa på det och låt oss åter inmundiga varandras dagliga bröd[text]!



Heja!

2012-03-19 @ 09:35:40
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!