Barnfria!

Ikväll är maken och jag barnfria. Wehey, utropade vi. Och sedan tyckte vi att det blev väldigt, väldigt tyst här hemma. Så då var vi tvungna att ringa faster och kolla så att allt går bra (45 minuter efter att de åkt härifrån och Isabelle glatt vinkat hejdå till oss genom bilfönstret). Nåväl. Det gick bra, tydligen, så nu fokuserar vi på att jag ska göra mig iordning (efter det här blogginlägget. Venen i makens panna har redan börjat pulsera, så vi får göra det här snabbt och smärtfritt) och sedan gå ut och äta. Och dricka mycket vin. Imorgon återbördas dottern till oss igen efter att vi tagit en lång sovmorgon. Konstigt bara att det känns som att någon skurit av mig ena armen plötsligt. Nåväl, jag fokuserar på att jag ska få dricka vin och sova ut. Hazaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!