Lyssnar högst ofrivilligt på Pitbull

Förlåt för igår. Att vi åkte ur EM alltså. Det var inte meningen. Jag och maken lovar att aldrig mer se på fotboll. Var ändå bara kul i typ fyra minuter, så det känns inte som någon större uppoffring att göra.

Efter en dag i åskvärmen med kompisar som också går upp klockan halvsex på lördagmorgnar har jag nu det magnifika nöjet att försöka natta lillfisen med grannens fest i bakgrunden. Det är mycket Pitbull och Swedish house maffia och det utgör ungefär lika bra grund för lillfisens sömn som glassbilens trudelutt gör varannan fredag. Nattningen är alltså ett stort fiasko såhär långt och volymen på musiken höjs successivt i takt med antal drinkar som dricks (det är iallafall min kvalificerade gissning). Vi håller alla tummar för att festen är en förfest. Annars kommer snart denna hulda moder att bli vred.


Morgonpigga kompisar.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Här lyssnar vi på dunka dunka från baren, men eftersom inga småbarn finnes här så skiter jag ordentligt i det.

2012-06-16 @ 20:44:29
URL: http://www.theantigonish.blogspot.se
Postat av: Anna

Karma var det va? ;-)

2012-06-17 @ 09:15:02
URL: http://www.life-of-anna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!