En aj-telefon

Jag har bestämt mig. Det är dags att skaffa en likadan telefon som alla andra har. Främst för att mitt hat mot min egen telefon ökat drastiskt för varje dag som går, men också lite för att jag har svårt för att hitta något bättre alternativ. Sjukligt nog känns det lite nervöst, för min telefon har ett tangentbord, för de tillfällen då jag känner att touch screen inte alls är min grej. Och iPhone har ju inget tangentbord. Men beslutet är fattat. Jag har också uppnått den enorma mognaden att jag tänker ringa mitt försäkringsbolag innan jag köper den och fråga vad hemförsäkringen täcker och inte täcker, så att jag inte blir lurad på någon onödig humbugförsäkring. Mycket klokt. Ja. Jag har blivit mycket klok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!