Dag 14: Favoritsuperhjälte

Ok, den här går snabbt. Jag avskyr allt som har med Batman, Spindelmannen, Fantomen, Wolverine, X-Men och allt vad de nu kan tänkas heta att göra. Jag har noll och intet intresse av filmer som inte har någon verklighetsanknytning. Jag gillar socialrealism och elände, oidipuskomplex och etiska kval. Superhjältarna tråkar ut mig redan efter 30 sekunder eftersom jag inte kan knyta an till dem. Sorry. Pippi Långstrump? Räknas hon som superhjäte? I så fall svarar jag Pippi.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Men hallå? Stålmannen då?

2012-07-05 @ 21:18:24
URL: http://theantigonish.blogspot.se
Postat av: Isabel

Powerpuffpinglorna då? ;)

2012-07-06 @ 02:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!