Åter till kolgruvan

Idag är det dags att återgå till någon slags normalitet. Jag hör fortfarande inte ett jota på vänster öra, så jag ser fram emot en ganska lugn kväll på jobbet. Natten var iallafall lugn. Maken var uppe och matade och buffade dottern i en halv evighet utan att jag hörde ett jota förrän maken kom och lade sig igen. Det gör fortfarande rätt ont i örat. Många har uttryckt sin skepsis över min återgång till jobbet idag om jag ska vara ärlig. Som sagt, jag hoppas på en lugn kväll. Det går säkert bra.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Blir kvällen som igår så kan du koppla av :) Jag hoppas att ni får det så iaf =)

2012-02-02 @ 12:02:49
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!