Bra eller anus

Det är dags för en bra- eller anuslista angående den här sjukdomen:

Bra: Jag har förlorat det luktsinne som är helt överjävligt i vanliga fall.
Anus: Jag tror att lakanen verkligen, verkligen behöver tvättas snart.
Bra: Jag har äntligen tvingats lära mig hur man gör när man snyter sig.
Anus: Det tar aldrig slut! Man kan ju snyta sig dygnet runt!
Bra: Att jag på ett terapeutiskt sätt äntligen brutit den fyra år långa perioden utan sjukdom.
Anus: Att förlora pengar på att vara borta från jobbet.
Bra: Har haft mer än en hel vit vecka. Inget vin!
Anus: Inget anus med det faktiskt. Mer än attt vin är gott och jag saknar att kunna känna smak.
Bra: Jag tror att jaq har blivit smalare på grund av brist på aptit och/eller ork att laga mat.
Anus: Man ser väl fortfarande gravid ut för att man är rödflammig i ansiktet antar jag.
Bra: Att inte höra. Ibland är det behagligt att gå runt i en tyst värld.
Anus: Att inte höra. Jag blir tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!