Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter

Så flög en dag förbi. Sådär som de gör. Mediciner har delats ut, patienter har tagits hand om, en chef har slutat och en ny har börjat. En storhandling har utförts, en middag har lagats och en dotter har pussats på och nattats. Och så var det kväll. Och en hemtenta ska pysslas med. Fast det orkar jag inte. Brygger en kopp te istället och läser i tidningen jag just börjat prenumerera på, innan det är dags att sova och det är dags för en ny dag att flyga förbi i flängande fart.

Tycker ni att jag liknar Ebba von Sydow? En patient som varit hemma på permission över helgen och tittat på Gokväll kom tillbaka idag och trodde att han sett min syster på tv. Jämför och döm själva:


Härifrån


Foto taget av talangfulla Sara som gör alla vackra på bild.

Jag försökte fobbla på honom att det nog var Angelina Jolie han blandat ihop mig med, men det ville han minsann bestämt inte gå med på. Attsingen!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Den bilden på dig är så jävla bra! Den nedersta alltså, där du har den randiga tröjan ;-)

2012-04-16 @ 21:29:36
URL: http://www.theantigonish.wordpress.com
Postat av: Anna

Det finns definitivt en viss likhet!

2012-04-17 @ 00:36:47
URL: http://www.life-of-anna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!