Påskafton utan hinnsvepning, hazaa!

På påskafton för ett år sedan låg jag ungefär såhär dags och fick vara med om den bisarra upplevelsen att få, iallafall kändes det så, min livmoder flyttad 360 grader. Givetvis var det inte det de gjorde. De hinnsvepte mig. Det gjorde förbaskat ont, men skulle tydligen få lillfisen att känna för att komma ut. Föga ut kom hon dock. Tre hinnsvepningar fick jag, men inte en enda av dem fick någon lillfis att vilja komma ut. Hon kom ut när hon var damn good ready for it, 19 dagar efter beräknad ankomst. En tidsoptimist, min lilla fis, precis som sin mor.

Och i april förra året snöade det minsanneda inte, ska jag be att få tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!