Damn these mondays!

Idag är jag sur som en citron. Ingen vet riktigt vade det beror på, men det verkar som att det är den berömda måndagsångesten som spridit sig över min själ och lekamen. Jag har hållt mig lite på min kant och försökt att delta lite halvhjärtat i saker och ting. Inga större katastrofer har skett, och nu är måndagen snart över. Jag har svårt att se hur morgondagen ska bli bättre med tanke på att min morgondag börjar redan 05.30, men de är ju trots allt tisdag och inte måndag. Det kan ju egentligen bara vara positivt.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Darling! I know the feeling...

2012-04-02 @ 23:11:25
URL: http://www.theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!