Bara en vanlig tisdagkväll

För att få lillfisen att äta har maken kommit på en massa tips och tricks. När lillfisen blir underhållen glömmer hon nämligen bort att knipa ihop läpparna, och således får vi i henne föda så att hon kan överleva. 
Till kvällens lax med couscous bjöds jag och dottern först på makens egna version av Iggy Pops "Passenger". En underbar version som jag skulle vilja säga har något litet för alla. När Iggy-imitationen efter ett tag föll platt var det dags för det tunga artilleriet:

Min make stops for no matvägrare.

Ni som har den stora glädjen att träffa maken IRL (datornördvarning, datornördvarning!!!) rekommenderas att fråga om Passenger. Han sjunger den säkert mer än gärna även för er.


Kommentarer
Postat av: frikadellen

Haha! Skrattade högt! Antar att den är helt klart mer effektiv än mitt tradiga trix "gömma maten under fruktpuré"

2012-04-04 @ 16:10:39
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!