Äntligen är den här!

Jag vet, jag vet, ni har väntat på fina bilder hela dagen och vill förstås veta hur jag ser ut i håret nuförtiden. Ni har inte sagt något om det, men i hemlighet har ni väntat och väntat. Så här kommer den äntligen, efterbilden. Bry er inte om att jag ser ut som profeten Mohammed på ögonbrynen. De ska bara blekna lite innan de ser normala ut igen.

Och hallå, klart jag vet att man inte får avbilda den helige profeten! Jag menar ögonbrynen på rondellhunden såklart!
Nu ska jag se vidare på mina kära kollegor på Kanal 5.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Najs! looking good!

2012-04-05 @ 20:46:11
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hot mama!!!!

2012-04-05 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!