Tjat?

Hmm, jag tappar läsare enligt min läsarstatistik. Mycket oroande. Är det för mycket bebistjat? Då vill jag bara meddela att hon inatt sovit fyra timmar, idag sammanlagt 60 minuter, hennes bajs imorse luktade illa och hade färg av senap. Hon har kräkts fem gånger det senaste dygnet och bytt outfit lika många gånger. Hon har gäspat cirka 150 gånger, men är omöjlig att söva.

Jag har sovit sju timmar uppdelat på tre tillfällen, maken lika många timmar, mitt ansikte har en nyans av senap. Jag har inte kräkts en enda gång, men har ändå bytt kläder flera gånger då de träffats av annans spya. Jag har gäspat 150 000 gånger och hade kunnat somna gåendes om jag inte varit ansvarig för annan. Jag ville bara ha det sagt. Så att det blev bebistjatat ordentligt liksom. Och om ni råkar vara ute på stan inatt mellan ett och tre och ser en härjad, sömnlös man med barnvagn, bjud honom på en whiskey, för det förtjänar han.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara tipsa om detta:



http://attvaranagonsfru.se/?p=5114



Väldigt roligt inlägg!!

2011-09-06 @ 14:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!