Billig och randig

Tycker ni att jag ska ändra inriktning till modeblogg? Nä varför skulle jag göra det? Jag kan ju verkligen nada och intet om mode, trots att jag ett tag försökte engagera mig genom att prenumerera på Chic. Det gick sådär. Igår köpte jag iallafall den här tröjan:

I like very much. För att den var billig, och så är den randig. En mycket god kombination.
Ni ser också ovan en kvinna som fått sova exceptionellt länge tack vare omtänksam bebis. 24-06.30 och sen 07.00-08.30. Jag känner mig så pigg att jag faktiskt skulle kunna orka med ett helt spinningpass. Varför man nu skulle göra det. Bebis tar igen sig inför umgänge med mammagruppen som snart går av stapeln. Skumt att när hon går upp klockan sex så sover hon inte middag förrän klockan 12, medan hon blir trött redan vid tiotiden när hon gått upp halvnio. Det var samma igår. Det kanske trots allt är så att sömn föder sömn. Själv har jag ätit en stadig frukost och läst Sydsvenskan i lugn och ro och är mycket taggad inför veckans kyrkobesök!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Låter HEAVEN (med sömn och frulle)! Diggar tröjan!

2011-09-20 @ 19:49:06
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!