Babysim

Idag har vi varit på babysim med Isabelle. Det är en unge som skriker varenda gång vi är där. Sedan är det en massa ungar som då och då blir lite gnälliga. Och så är det Isabelle, som fullkomligt älskar babysimmet och bara ler, skrattar eller ser fullkomligt koncentrerad ut. Jag vill ju inte vara sån, men Isabelles namn var det enda simläraren Anna kom ihåg sedan förra gången *snörvlar drygt*.



Och så hennes mamma som ser helt vansinnig ut i den obligatoriska badmössan, som av någon anledning luktar disktrasa.



Efter simningen utökades hennes framtidsplaner. Hon ska bli jägare, Nobelpristagare och dykare (nytt). Ingen press eller så. Bara lite planer inför framtiden i all enkelhet.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Obligatoriska badmössan? Vad fasen skulle den vara bra för? (Bortsett från underhållningsvärdet då...)

2011-09-08 @ 20:47:43
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Isabel

Det namnet glömmer man iinte i första taget =) OK du ser otroligt knäpp ut i badmössan, jag kan inte ljuga och säga att den klär dig! Sen var det något annat jag skulle säga men det har jag glömt nu! :P

2011-09-08 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!