Baby D-drop in the house

I förrgår hårdrockare, i helgen alias Baby D-drop, det vill säga street-baby D-drop. Down with the d-drop och allt det där. Ni vet. Eller, ja, jag vet inte, jag är ju 31, men ni som är lite yngre kanske fattar? Här är hon iallafall:


Vi skulle nämligen på besök i LA igår. Ja, LA-holm då alltså. Och ska man dit måste man vara lite street smart.
Väl framme inledde Baby D-drop starkt med en tretimmars-tupplur. Tro fan det när hon varit uppe och härjat sedan klockan sex på morgonen. Sedan chillade hon med sina homies:


Crazy cat,


The Lion strangler och Skeleton boy. Allt väldigt street-aktigt.
Sedan försökte hon sig på bowling. Något mindre street, men hur ska man veta det när man bara är fyra och en halv månad, och ens föräldrar är på helt fel sida av 30?


Inte heller så lätt att veta att man inte ska stoppa vare sig klot eller käglor i munnen.

Idag har jag också lyckats med det otroliga. Jag la ner Isabelle i vagnen, och hon somnade! Direkt! Precis som en av mammorna i mammagruppen brukar göra med sin son. Jag har alltid trott att det var någon slags trolleri, men idag klarade jag det. Troligtvis för att det absolut inte var min mening att hon skulle somna. Hon skulle bara ligga där i väntan på maten. Undrar om man kan göra om det någon gång? Idag var jag ju tvungen att väcka henne direkt igen. Fast hon sover nu igen. Tar på krafterna att hänga med sina homies så klart.


Kommentarer
Postat av: KikkiK

Snablar så mysigt det var!

2011-09-18 @ 15:43:24
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!