In da hood


Mina homies.

Idag letar vi sittvagn och går och fikar. Tufft det här mammalivet. Fast det är det faktiskt, när man inte får sova ordentligt på nätterna. Faktiskt. Hon sov hela nätter i nära nog tre veckor, men nu har hon slutat med det igen. Jag ser det som att hon snart är tonåring som sover hela dagarna och då kanske jag också får sova ut. Om en sisådär tolv och ett halvt år. Tiden går ju så fort. Jag tyckte det var igår de delade ut Nobelpriset i litteratur, men det är ju bevisligen ett helt år sedan. Således borde tolv och ett halvt år förflyta hyfsat snabbt.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

tiden går jävligt långsamt när de går på dagis (urtråkigt det där, kanske mest för att alla mina barn har gått på samma ställe så man känner personalen utan och innan, liksom alla julspel m m) men när de väl börjat skolan .... man följer dem till första klass och är stolt som en tupp och vips! så börjar de gymnasiet och inte fan vill de ha morsan med sig första skoldagen ... ;)life is good

2011-10-05 @ 10:43:57
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!