En snabbrapport från skogen

Jag har som allra hastigast lagt fingrarna på svärfaderns dator. Svärfar, svärmor och make är ute och bränner upp skogen och jag och Isabelle håller ställningarna i huset. Isabelle har fått ett får som hon snackar med, så jag satte mig här hos er en stund, så att ni inte tror att jag fått ett träd i huvudet och dött här i vildmarken.
Sammanfattningsvis röjer alltså the Ohlssons+ en former Ohlsson (maken alltså) i skogen. På kvällarna spelar vi kort och dricker vin. Isabelle är i sjunde himlen, för av oklar anledning älskar hon träd, och det fins det många av här. Som vanligt är jag ett vandrande buffébord för myggen, men någon ska ju vara det också.

Nu måste jag hinna ifatt med läsningen på mina favoritbloggar innan Isabelle tröttnar på att kommunicera med sitt får och kräver att få kommunicera med mig istället. Imorgon återkommer vi till civilisationen, men till dess lämnar jag er åter åt ert öde.


Kommentarer
Postat av: Kikki

En gång en Ohlsson, alltid en Ohlsson...

Och träd är ju trevliga!

2011-10-02 @ 12:53:26
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Yasmine

låter ju alldeles underbart =) njuuuut, snart är ni tillbaka i vardagsträsket igen ;)

2011-10-02 @ 12:57:22
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!