Dagens huvudinlägg

Jag glömde ju säga! Vem är på insändarsidan i Sydsvenskan idag om inte yours truly? Känns ytterst finfint, speciellt med tanke på att den benämns som "dagens huvudinlägg" av redaktören i texten ovanför. Tack för att ni inspirerade mig till att skicka in den, kära vänner!

Bildbevis.

För övrigt, för den som undrade efter förra inlägget: Ja, Peter Jihde spelade en mycket stor roll i Idol, oavsett om jag är gravid eller ej. Det är svårt att acceptera Lernström som värdig efterträdare. Jag vet att jag med detta uttalande riskerar den stora, röda nördstämpeln i pannan, men jag bjuder storsint på det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra!! Heja dig!

2011-10-29 @ 02:23:16
URL: http://jiaozi.davidkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!