Road trip

Ursäkta min sena ankomst! Vi har varit på road trip till Mellbystrand hela dagen och hälsat på en kär vän till familjen som nyligen kommit hem från en sjukhusvistelse. Och när jag säger nyligen menar jag för en månad sedan, men det är nyligen när man planerar en road trip med make och dotter. De går så fort, alla dagarna, som gamle Mads skulle uttrycka det.

Sedan, åter i Malmö, och precis när jag återvänt till bilen efter att ha gjort en mycket snabb hit and run på Systemet för att få tag på en box rött innan stängningsdags (you've gotta have that rödvin till Bron varje onsdag klockan 21) valde bilen att säga... ingenting. Mer än puff. Knappt. Så jag fick snällt ta dotter, vagn, pick och pack och påbörja en promenad hem medan maken fick ringa bärgningsbil. Så här är vi nu, kraftigt försenade med kvällen och ska just äta en bit kött med ett par kladdar bearnaisesås. Huvudsaken är att man inte missar Bron. Bron är veckans bästa tv-händelse. Faktiskt nästan lika stor som Idol. Det är stort. Det vet ni. Nu kommer maken alldeles strax att stampa med foten för att köttet just landat på tallrikarna och den stampande foten undviker vi helst. Va? Läppen? Ja, den ser ut som att den fått botox på ena sidan men inte den andra fortfarande. Ge den ett par dagar till så har den tagit över hela ansiktet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!