Murphy, din gamle gynnare

Så efter en dag av motsägelsefulla budskap från dottern har hon först nattats utan besvär, bara för att vakna 50 minuter senare av oklar anledning. Eller, vaknar av oklar anledning gör hon rätt ofta, men det oklara i det här fallet är att hon liksom vägrar somna om. Lägger man henne på sidan och buffar henne visar hon ett mycket starkt missnöje. Det är så vi brukar få henne att somna. Alltså står vi lätt handfallna. Nu tar vi det lite i 20-minuterspass för att vi inte ska bli tokiga. Maken är inne hos henne nu och om sju minuter är det min tur. Vi är kanske lätt anala och en smula envisa båda två, men vi vill liksom inte ge efter och plocka upp henne igen och ta ut henne till oss, för har man rutiner så har man. Vi vill samtidigt försäkra oss om att hon inte har ont eller far illa, vilket är anledningen till att vi ligger bredvid spjälsängen och vyssjar. Anna Wahlgren hade troligtvis bitchslappat oss hela vägen ner i tvättstugan för detta. Själv, stark anhängare till gamle Murphy, ni vet han med lagen om alltings jävlighet, är jag till etthundra procent övertygad om att detta har ett starkt samband med att jag planerade att lägga mig tidigt ikväll och var dum nog att yttra frasen högt dessutom. Nu får jag mitt straff.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Anna Wahlgren är en idiot och alla hennes böcker bör brännas på bål.

2011-11-14 @ 20:50:38
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!