Middag

Jag är trött! Imorgon ska ni få höra hur middagen avlöpte. Om hur receptet på chokladmousse som fanns ena dagen inte fanns dagen därpå och om hur dottern lyckades trycka bort det andra receptet jag hade hittat innan chokladmoussen ens var halvfärdig. Och om hur jag nästan, nästan förlorade konceptet helt och hållet när jag insåg att de räkor jag köpt på Netto luktade ruttet bajs och jag mitt i alltihop var tvungen att gå och handla nya räkor. Iallafall har fyra damer varit här och ätit sig mätta och fått i sig ett par (eller kanske eventuellt fyra) glas vin, och de verkade nöjda när de gick härifrån, vilket var huvudsyftet. Resten diskuterar vi närmre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!