Leve revolutionen!

Inatt hände det så slutligen. Den har varit missnöjd länge. Tigit stilla på ytan, men puttrat av ilska under ytan. Men inatt var det dags att slå till. Jag kan inte ha det såhär längre, säger den! Det är dags att branscha ut, utöka, gå mot nya mål och horisonter. Jag är trött på att tiga stilla! Nej! Jag tänker inte längre göra det! Jag gör det inte säger jag! Jag vägrar att vara den minsta kroppsdelen en enda minut till! Jag utökar sakta och blir större än underläppen, men det finns inga gränser för hur långt jag kan gå efter detta, I tell you! Detta är bara början. Ni bör veta att jag är en styrka att räkna med. Jag är här nu! Här för att stanna! Det är överläppens vår! And make no mistake about it!

Men annars mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hujjedamig vilken ryslig historia ! compeed munsårsplåster brukar vara sköna alt Anti :)

kram

2011-11-08 @ 07:39:15
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Yikes!

2011-11-08 @ 09:38:03
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!