Innan tal kommer tanke. För vissa.

Konversation i vårt hem under gårkvällen:

Jag: Äh, det här med Twilights ändrade åldersgräns från 15 till 11 år, vad spelar det för roll egentligen? Jag menar, om tio år kommer de inte ens att komma ihåg den där filmen. När jag var tretton fick jag minsann se på Twin Peaks på tv, och jag... (hindrar mig mid sentence och inser att jag precis målat in mig själv i ett hörn).

Maken: ...kan fortfarande vid 31 års ålder inte ens börja tänka på Killer Bob utan att hålla på att bajsa på dig? Nä, det är förstås svårt att se varför det skulle behövas åldersgränser.

Vänner, bara som ett tips från mig till er, det är alltid en bra idé att tänka över vad man ska säga en liten stund innan man säger det. Bara ett litet tips i all enkelhet.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hehehe...

2011-11-17 @ 07:50:40
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Malin

Ja den där Bob har gjort en hel generation skärrade.

2011-11-17 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!