Efterbilder

Pust! Var det någon som visste att det tar fyra timmar att avfärga, slinga, tona och klippa håret? Jaha, men då hade ni kunnat säga det till mig. Maken skulle vara någonstans oundvikligen klockan 16.00. Eftersom min frisörtid var 13.30 trodde jag att det skulle vara relativt lugnt, men insåg snabbt att så inte var fallet. Tursamt nog kunde svärmor och svärfar tillika farmor och farfar snabbt infinna sig för Isabelle-passning. Hår av hin är ännu inte färdigutbildad barnpassare. Så svårt att passa bebisar när man inte har tummar.

Nåväl, efter en mycket rask promenad genom halva stan kom jag så hem för att avlösa de hungriga farföräldrarna och också ganska lagom till nattning av dotter, som nu sover. Det visar sig tyvärr att ett päron till kvällsmat inte är riktigt fullgott för mig, så jag ska snabbt publicera lite efterbilder innan jag placerar mig framför mitt favorit-iiiiiiiiiiih-program, det vill säga Top Model, med någon slags mer mättande föda än ett päron. Päron är nog mer passande föda just för dem, nu när jag kommer att tänka på det. De är ju rätt smala. Modellerna alltså.




Jag vet, jag vet, jag är en för taskig fotograf, men det är iallafall, som ni ser, bra mycket kortare än innan och har en nyans av mellanbrun. Troligtvis är detta det närmsta jag kommit min egen hårfärg på ca 17 år. Mycket spännande! De uppspärrade ögonen är koncentration för att jag inte ska se helt vansinnig ut, vilket jag oftast gör då jag tar foto på mig själv, i kombination med att jag är vanvettigt hungrig.

När jag berättade för min frisör att jag använt Sunsilk de senaste månaderna förbarmade hon sig över mig och gav mig en rejäl rabatt på lite Bed Head-produkter. I love my frisör! Nu: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Tyyyyyyyyra maiiiiiil!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

iiiiiihhhhhh !!!!!! (hoppar och klappar händerna hysteriskt) Love your hair :) supersnyggt ! Hoppas du kommer trivas i det :)

2011-11-08 @ 20:15:49
Postat av: Kikki

Lookin' good!

2011-11-08 @ 21:04:47
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Skitsnyggt!

2011-11-08 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!