And the kamp continues


Välling 0, bebis 1.

Med "godnattvälling" menar jag inte "somnar i 50 minuter och vaknar sedan knallpigg-välling" utan snarare "somnar och vaknar tio timmar senare-välling". De skulle specificerat 50-minutersbiten på förpackningen. Då hade jag kanske tänkt två gånger innan jag köpte den. För mig är 50 minuter mer tupplursaktigt liksom.

Nåväl, efter att vi förgäves försökt natta om henne har hon suttit uppe med oss och sett på Idol och gnuggat sig i ögonen. I skrivande stund är hon nattad för andra gången och hennes föräldrar är lite mer döda än levande. Lite. Det finns inte längre några förhoppningar inför natten, men vi gläds förstås väldigt med föräldrarna till den sömniga bebisen på vällingförpackningen.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Och sovmorgonen ni eventuellt förhoppningsvis får.

2011-11-18 @ 22:13:30
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Tristessa

Jag tyckte det var ganska bra och bekvämt med ett kvällspiggt barn som inte somnade innan Idol och diverse var slut. Kanske inte som bekvämast på kvällen men på morgonen i alla fall :-)

2011-11-18 @ 22:49:55
URL: http://tristessan.wordpress.com
Postat av: Yasmine

mm håller med föregående talare :) mina skruttar har somnat mellan 22 och 23 och sedan sovit till 06/07, har passat mig utmärkt =) Gav dessutom upp hoppet om att de skulle somna själva så de somnade alltid hos oss i soffan - hehe - Hoppas dock att lilla Isabelle snart återfinner sina sovvanor så att hennes föräldrar också får vila lite.

2011-11-19 @ 05:27:04
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!