Fruktsallad



Idag, eller snarare igår, drabbades jag för första gången i mitt liv av ett oemotståndligt sug efter fruktsallad och vispad grädde. Igår var dock glassuget större, så fruktsalladen fick stå tillbaka för ett par rejäla skålar Häagen-Dazs Rocky Road. Glass är inte heller något jag brukar bli sugen på. Jag skyller på bäbisen och goffar. Snart har jag gått upp 20 kg, vilket säkert är helt normalt. Iallafall om man sagt upp prenumerationen på alla de andra missbruken (pre graviditet alltså). Nu kom vi ifrån ämnet. Ovan ser ni min fabulösa fruktsallad som balanseras utan besvär på den rejäla 37+4-magen.

Inte för att fortsätta tjata om Guds vrede, men varje dag hittar den nya sätt att plåga mig. Ofta ligger jag på det här viset:


Undrar om Ebba Von Sydow är på KK. Hon har inte skrivit något blogginlägg sedan igårkväll. Inte för att det egentligen stör, med tanke på hur kortfattad och urtråkig hennes blogg egentligen är, bara tänkte att hon eventuellt krystat ut en mini-Ebba under natten.

För övrigt fortsätter jag min självupptagenhet genom att ha fullständig noll koll på kändisar. När Per Oscarsson dog trodde jag att han redan hade dött för flera år sedan, och idag trodde jag att Elisabeth Taylor också hade dött för längesedan. Jag är alltså inget vidare uppslagsverk.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

vad fin du är :)snart är bebis här !!! och de där 20 kg ... är helt normalt =) försvinner fort igen :)

2011-03-23 @ 20:13:56
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Sessatessan

Jag gick upp 20 kg... Till och med kanske nån kilo mer ;)!

2011-03-23 @ 20:17:55
URL: http://sessatessan.blogg.se/
Postat av: Kikki

Söta du! Mmmm, fruktsallad med vispgrädde! Synd att jag bara har morötter i kylen, fast de kanske smakar bättre med grädde?

2011-03-23 @ 21:14:37
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Elna

Ha ha, man kan ju undra vad jag ska skylla på som inte ens är gravid, trodde precis som du att Elisabeth Taylor var död sedan länge...!

2011-03-24 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!