Trött?

Idag har jag haft Malmös mest sjuksköterskekunniga barnskötare hemma på fika. A pluggade till sjuksköterska med mig och efter de tre åren tror jag hon hann jobba ett halvår som sjuksköterska innan hon återgick till sitt gamla yrke. Hon kom fram till att sjuksköterskor inte var ute i friska luften så mycket, vilket iochförsig stämmer rätt bra, så då återgick hon helt sonika till "sina barn" som hon kallar dem. A är en mycket god vän, som det har fallit sig så att jag inte har träffat på väldigt, väldigt länge. Eftersom det inte är så mycket tid kvar nu om man vill beskåda min mastodontmage, så kom hon hit för att titta på den och äta bullarna som jag (maken) bakat. Det i kombination med att jag tvättat ytterligare ett lass barnkläder (vi har fått mängder av kläder) gjorde mig så utmattad att jag har sovit middag i två timmar ungefär fram till nu. Nu lagar omtänksamme maken kvällsmat. Själv är jag alldeles såsig i huvudet efter min tupplur.

Idag när jag var nere och hämtade post väntade en väldigt trevlig och omtänksam överraskning, nämligen:



Vissa människor vet precis vad som behövs när. Stor kram till er båda! För övrigt hoppas jag att ni följer Bibis blogg. Om ni inte gör det så borde ni iallafall göra det. Nu ska jag visa mitt anlete i köket och se om jag kan... ja, rosta bröd eller kanske koka en makaron eller något.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Pöss!

2011-03-15 @ 19:41:55
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!