Ständigt denne Skavlan!



Ok, jag har sagt det hela tiden! Skavlan är en sneaky bastard! Jag har inte förstått vad norrmän har i svensk tv att göra. Danskar, finnar och islänningar, visst, men de där norrmännen? Man kan inte lita på dem. Otäckt folk med fjordar och jävelskap. Jag visste att Skavlan bara fjäskade i början med sina svenska gäster, men nog har han, precis som jag hela tiden misstänkte, smugit in fler och fler norrmän bland gästerna. Idag har de lurat in vår stackars statsminister i någon slags norsk Bermudatriangel. Jojo, har Reinfeldt försvunnit mystiskt imorgon så vet iallafall jag var vi ska börja leta. I en av de där läskiga fjordarna, I tell you! Vem vet ens vilka de där norrmännen är som sitter i hans studio ikväll? Troligtvis några skidåkare eller någon slags Hurtigrutpersonal, men varför skulle vi vilja se dem en fredagkväll? det får väl norrmännen ha på sin egen tv! Stackars Maria Bonnevie! Först Persbrandt, och nu denne lömske man. Jojo, försvinner Maria Bonnevie vet vi nog att vi också kan börja leta i någon av de där fjordarna. Är det förresten någon som sett till henne på ett tag?

Kommentarer
Postat av: Peter

Man kan inte lita på någon som låter så glad hela tiden....

De döljer något!

Fan vad läskiga de är!

2011-03-11 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!