Mot frisören

En ny dag ligger framför mig och den ska INTE spenderas i sängen. Min mycket förutseende frisör, Chantelle, har nämligen bokat in mig för klippning, färgning och ögonbrynsplockning. Hon hade helt klart en poäng med att man vet aldrig när man hinner gå till frisören nästa gång. Poängen att vara fin under förlossningen skrattade jag rätt gott åt, för det har jag överhuvudtaget inga förespeglingar om att göra. Jag kan försöka, men jag tror det är rätt kört.


Före frisör. Efterbilder följer.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Allt som hjälper, gumman! Ett frisörbesök kommer garanterat att pigga upp dig.

2011-03-14 @ 09:34:36
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Yasmine

håll ut! det är snart över :)

2011-03-14 @ 09:37:22
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!