Freud?

Ok, en till dröm om hur jag ammar en katt och jag går och söker hjälp. I den här drömmen låg vår stackars bäbis i botten av en papperskasse som vi hade med oss från BB och hade glömt att packa upp. Däremot ammade jag katten i godan ro tills jag insåg att det var totalt onormalt. Bäbisen låg snällt och prydligt och sov i botten av papperskassen när jag stormade dit med andan i halsen. Snart ringer väl någon socialtjänsten...

Som vanligt ackompanjeras förmiddagen av grannens basgång. Och som vanligt hade jag idag en vakenperiod mellan 05 och 06.30, innan jag somnade om och sov till tio. Tur iallafall att man kan se lite gamla Melrose Placeavsnitt sådär på morgonkvisten. Fast i sanningens namn var Melorse Place bra mycket bättre vär jag var sjutton. Jag har full förståelse för att de visar det klockan 05.30 och inte klockan 21.00 som de gjorde på den tiden.

Idag har jag tänkt ta det lugnt. Jag är ju havandeskapsledig för att jag ska ta det lugnt, men hittills har jag varit rätt dålig på det. Jag tror att jag ska gå och köpa en stor påse godis och bädda ner mig i soffan framför Sex and the City. Det var så jag föreställde mig min ledighet, så jag måste ju göra det EN dag iallafall. Jäpp. Sagt och gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!