Dagens visdom



Såhär ser man ut i vecka 35. Idag har jag till och med orkat sminka mig och sätta på gravidbältet. Det är jobbigt att sätta på och omöjligt att sitta i, men det gör det möjligt att gå längre än till Kronprinsen och tillbaka.
Idag har jag också lärt mig en grej som jag efter lite funderande faktiskt tänker vara snäll nog att dela med mig av till er som ännu inte vet det. Here goes: När ni nyser och är i vecka 35+ 2, knip ihop benen om ni inte redan sitter på toaletten. Jag visste inte det innan. Man lär sig något nytt varje dag, och det positiva i det hela var att jag lägligt nog bokat in en tvättid under eftermiddagen.

Nog om denna oturliga upplevelse. Gladare nyheter:


Kommentarer
Postat av: Yasmine

fniss välkommen till mammavärlden, man lär sig något nytt varje dag :) Fin bild på dig (på blommorna med)

2011-03-07 @ 21:09:32
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Kikki

Yay! (till blommorna och tvätt-tiden)

2011-03-07 @ 21:32:02
URL: http://theantigonish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!