Blutsaft?

Jojo, är det inte så att Skavlan har bjudit in norska gäster ikväll IGEN? Vem bryr sig om en norsk friidrottare och hennes pappa? Jag blir så förgrymmad! För övrigt är det inget bra på tv, och jag borde inte ha slutat med mina järntabletter, för jag är trött på gränsen till medvetslöshet.

Bäbisen gjorde ett bra intryck idag hos barnmorskan och visade upp sin allra bästa rörlighet. Huvudet är inte fixerat än, så det verkar som att det dröjer ett tag till. Det gör faktiskt inte så mycket, för jag har precis lärt mig hur man slappnar av på riktigt. Promenader i solen, middagslur, läsande och surfande är helt ok sysselsättningar att fylla dagarna med, även om det inte är värst välbetalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!